Isnin, September 08, 2008

Sumbangan Amal Cobraeite Ekspedisi

Kembara bermotosikal menjelajah semenanjung Malaysia secara solo yang saya mulai pada 1 Julai 2008 bermodalkan RM70,57 dijangka berakhir pada 16 Semtember ini.

Sempena tarikh penutup bulan kemerdekaan (angkat sumpah PM baru kalau jadi) itu saya bercadang menamatkan ekspedisi ini di Pondok Pak Habib, Janda Baik, Pahang yang merupakan tempat pertama saya bermalam bila memulakan ekspedisi ini.

Sempena Ramadan ini, saya bercadang untuk melakukan sedikit kerja dan ibadah amal sempenana pencapaian saya menamatkan ekspedisi ini tanpa modal yang besar dan penaja-penaja untuk memulakan kembara ini.

Justeru itu sebagai tanda komitmen bersama, saya hulurkan tangan memohon sedikit sumbangan daripada pihak Tuan/Puan untuk saya membukukan pengalaman baru, kisah sedih duka yang saya tempuhisepanjang penjelajahan lebih dua bulan ini.

Sebahagian daripada sumbangan yang Tuan/Puan hulurkan, akan saya salurkan kepada anak-anak yatim pada hari ketibaan saya di Janda Baik nanti.

Walaupun sumbangan Tuan/Puan sekadar RM1, kesemua nama penyumbang akan saya abadikan di dalam buku yang bakal saya hasilkan nanti. Di samping itu juga sebahagian daripada sumbangan itu tetap saya agihkan untuk anak-anak yatim.

Semuga dengan sumbangan Tuan/Puan itu dapat jua saya lakukan ibadah amal untuk manfaat bersama sempena bulan yang mulia ini.

Segala sumbangan Tuan/Puan boleh disalurkan terus ke akaun Maybank No 162405057645 atas nama Mohd Nazri Mohd Hassan. Sumbangan juga boleh dikirim terus kepada saya di alamat Team PSI, Pondok Pak habib, Janda Baik, Bentong, Pahang. Sumbangan berbentuk material juga diterima.

Semuga sumbangan Tuan/Puan akan melancarkan lagi penghasilan dan penulisan buku kembara menjelajah semenanjung Malaysia bermodalkan RM70.57, di samping kita beramal jariah untuk anak-anak yatim.

Saya sangat menghargai sumbangan Tuan/Puan dan semuga ianya diberkati.

Salam dari saya,
Matt Nazriee Hassan, BKM.

0 ulasan: