Selasa, November 04, 2008

Akhirnya Cobraeite Ekspedisi


Cobraeite Ekspedisi sudah berakhir, aku selamat sampai di Janda Baik pada 17 September lalu. Selama 77 hari di perantauan, aku banyak mengutip pengalaman dan banyak kenangan manis dan pahit telah aku telan.

Walaupun ekspedisi ini telah berakhir tetapi laman blog ini akan terus beroperasi. Aku akan terus menulis di blog ini apa yang berkaitan dengan ekspedisi yang telah aku lakukan. Selepas ekspedisi banyak kerja yang akan aku lakukan berkaitannya. Antaranya menyediakan skrip dokudrama, menghasilkan buku hasil pengalaman aku menjelajah semenanjung Malaysia dengan modal RM70.57 dan artikel bersiri untuk disiarkan dalam akhbar.

Tunggu catatan sku di blog ini seterusnya.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aper cerita lagi..ade yg menarik