Rabu, Februari 24, 2010

GADIS USIA 12 JUAL DIRI


IBU ku seorang tukang urut. Tukang urut kampung, bertemu pelanggan untuk rawatannya di hotel yang tiada nama. Sekali sekala hotel itu dijadian sandaran untuk meraih rezeki bagi membayar sewa rumah dan makan minumnya. Kekadang adalah untung setelah ditolak sewa bilik yang harganya tidak seberapa.

Agak lama sudah, aku tidak bertemu dengan ibuku. Lantas baru-baru ini, aku meluangkan masa bertemu dengannya di hotel itu. Sementara menunggu ibuku bersama pelanggannya selesai, aku melabuhkan punggung di lobi hotel.

Bersantai di kerusi rotan beralaskan kusyen empok, mata aku meliar melihat orang berjalan keluar masuk hotel. Sambil sesekali mata aku menjeling ke arah peti televisyen di hadapan, bagaimanapun mata aku lebih tertumpu memerhati gelagat orang.

Melihat orang berjalan keluar masuk,sambil mata melayan kerenah sekumpulan pendatang Pakistan dengan sekelompok wanita yang bersidai di lobi hotel, adalah ruang rehat yang mengasyikkan. Sebatang demi sebatang rokok jenama “Pall Mall” lari dari kotaknya untuk menerobos masuk ke kerongkong.

Rupanya hotel ini juga telah menjadi tempat jantan bertemu betina. Aku sediri tidak sangka, hotel ini sedang menjadi tempat di mana dipertemukan lelaki gersang dengan perempuan bertubuh montok lagi gebu.

Terselit di celah-celah perempuan bertubuh montok dengan mulut bergincu merah dan make-up tebal, mata aku terpaku kearah seorang gadis sederhana lampainya, ketinggiannya pun tidak seberapa. Kecil molek orangnya.

Sesekali kedengaran juga gadis itu memanggil salah seorang perempuan bertubuh montok itu, “Mama”. Mungkin ibunya, agak aku. Perempuan-perempuan montok itu begitu galak melayan lelaki-lelaki Pakistan yang aku rasa ketandusan kerana isteri ataupun kekasih mereka nun jauh di Asia Tengah.

Kelibat-kelibat antara wanita montok itu kemudian hilang dari pandangan ku, mungkin bersama lelaki-lelaki gersang tadi. Kelibat gadis yang menjadi tumpuan aku tadi turut hilang dari pandangan. Kemudian dia muncul semula, diikuti seorang demi seorang perempuan bertubuh montok kembali melabuh punggung di lobi hotel.

Kemudian gadis itu mundar mandir di hadapan ku. Berseluar jeans, berbaju pink yang terdedah sepenuhnya di bahagian belakang tanpa tali bra sudah cukup membuatkan jantan-jantan gersang mengelegak jiwanya. Apatah lagi payudaranya yang kulihat tidak menonjol sebesar mana.

Gadis itu kemudian bersantai betul-betul di hadapan ku di atas kusyen kerusi rotan. Aku merenung matanya tepat, dia membalas kembali sambil tersenyum. Tetapi, di sebalik senyuman itu aku dapat rasa ada keresahan di hatinya.

Aku lantas bertanya: “Dik umur berapa”.

“12 tahun,” jawabnya ringkas.

“Tak sekolah ke,” tanyaku ingin mencungkil lagi. Gadis itu sekadar mengeleng-gelengkan kepala.

“Abis buat apa, kalau tak sekolah,” Tanya ku lagi.

“Kerja dengan Mama,” jawabnya, membuatkan aku terus faham kerja cari makannya.

Ibu apakah itu, sanggup mengadaikan maruah anak gadisnya yang bawah umur, setelah tubuh badannya tidak lagi laku untuk dijamah lelaki.

Terfikir juga aku, untuk bertanya berapa harganya jika aku melanggan harga badan gadis itu dan perempuan-perempuan bertubuh montok tadi. Tetapi aku tidak tergamak, apatah lagi untuk bertanyakan kepada gadis itu. Tetapi, aku hairan ada juga lelaki yang tergamak meratah gadis itu, dalam usianya semuda 12 tahun.

11 ulasan:

cik EPAL berkata...

uihhhh

Aini berkata...

kesian budak tu sebenarnye. Dilahirkan dalam keadaan keluarga yg mcm tu.. Aku bersyukur dilahirkan dalam keluarga dengan mak ayah yang walaupun sekadar bekerja kilang. =(

cobraeite berkata...

cik epal dan aini, cerita betul ini berlaku depan mata saya, saya kat hotel itu sehingga jam 2 pagi (24hb Februari 2010) sementara menunggu ibu selesai rawatan. Pelanggannya pun tak putus-putus.

Ery Farieha berkata...

iskiskisk
hehh takyah kate 12thn la bro
baby pun ade org nak rogol
lg sedey. hurmmm.

cobraeite berkata...

betul tu ery, tapi org yg rogol baby tu dah dikategori gila.. psiko

BUJANG SUSAH berkata...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila klik disini
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

cobraeite berkata...

salam..terima kasih bujang senang... akan saya ikuti dan menfaatkan pesanan anda... tq... wasalam

Tanpa Nama berkata...

Hello, as you may already discovered I am newbie here.
I will be glad to get some help at the start.
Thanks in advance and good luck! :)

cobraeite berkata...

yes... tanpa nama.. i will and all of we will, just register 1st....

bellmz berkata...

wow..siyesly happen??gile la..ape nk jd ea ngn dunia skunk ni..masyaAllah

Klinik Pembesar Penis berkata...

Www.klinikPembesarpenis.Com
Pusat Obat Kuat Sex Pria - Obat Alat Pembesar Penis - Alat Bantu Sex Pria Dan Wanita - Obat Pelangsing Badan Herbal, Dll...


Tersedia Juga :

Obat Kuat Sex Pria.
Obat Pembesar Penis.
Alat Pembesar Penis.
Minyak Pembesar Penis.
Alat Bantu Sex Pria.
Alat Bantu Sex Wanita.
Obat Pelangsing Badan.
Obat Penggemuk Badan.
Obat Penyubur Sperma.
Selaput Dara Buatan.
Pembesar Payudara.
Kesehatan Kecantikan.
Vimax Capsule Canada.

Kepuasan Customer Adalah Perioritas Bagi Kami, Terima Kasih
Selamat Berbelanja